Ida's bröllop!

Igår var vi hos floristen Stina Andersson på Blomsterhallen! Vi har kommit överens om vilka slags rosor vi ska ha. I Idas bukett blir det den djupröda rosen Passion, och brudnäbbarna ska ha varsin Grand Prix ros. Idas bukett ska vara en så kallad kompakt rosbukett och tärnorna ska ha en enkel röd ros lindad med gräddvitt sidenband. Kommer bli så fint!



Jag älskar verkligen bröllop! Allt är roligt! Vi var inne på Anina och beställde en liten, söt tiara med pärlor och strass. Tårtan har vi tänkt i 4 våningar, gräddvit marsipan med mörkröda rosor som faller ner längs ena sidan. Klassiskt, romantiskt precis som vårt tema är!




Till dukningen letar vi nu efter små silvervaser. Vi ska till Ullared och kolla (jag har ALDRIG varit där, exciting!!) efter dukar, ljus och pynt. Om vi hittar vill vi även ha silverkandelabrar och kristallkronor. Jag ska bara komma på hur man kan hänga upp det i taket, där är typ 4 meters takhöjd.. Men man kan väl drömma?

Kommentarer
Postat av: Tinzie

Ullared är crazy. Ibland finns mycket fint, ibland bara skit! Lycka till! ;)

2010-03-13 @ 17:05:40
URL: http://strawberrypancake.blogg.se/
Postat av: ida

ser jätte fin ut dyve! Du kommer att gilla ullared :)



Kram Ida

2010-03-13 @ 18:14:58
Postat av: Dyvecke

Är lite rädd för ullared faktiskt. verkar mest vara freaks där! haha! men ska bli sjukt kul. ska ha med mig kamera! puss d

2010-03-17 @ 14:03:23
URL: http://dyevcke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0