Oscarskvällen!

Som ni alla vet (i hope) var det tid för the Academy Awards igår! Väldigt fab red carpet! Designerna slåss om att få klä kändisarna. Detta är sjukt bra gratis (typ) publicitet för modehusen. Jag har kollat in klänningarna nu och valt ut mina favoriter. Jag gillar lite annorlunda klänningar, gärna med lite vintagekänsla. "Maränger" är det få som klarar bära upp, och det känns ärligt talat lite early 2000's. Enjoy bb's!



Ellie Saab! Fab!



Boho-chic goes 70's glam goes 60's hair. Fint!



Cool Dries van Noten klänning.



Klassisk svart-vit Chanel i uppdaterad skärning.



Ännu en Chanel! Så vacker!



Underklädes trenden hänger kvar, med korsettliknande överdelar och lätta, transparanta tyger. jag älskar den här klänningen!



Fin vintagekänsla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0