Smink-kvällar

Jag jobbar mycket med kund- och inspirationskvällar. Jag har precis varit ute och jobbat med ArtDecos produkter. I veckan besökte jag fina Divya Spa i Borås! Otroligt fint! De har en orientalisk inriktning, med Ayurveda-tänk och ekologiska produkter. I deras behandlingar finns allt från gungande badkar (!), turkiska bad, ångbastu med stjärnhimmel som lyser i taket till floating och massage. Jag kan verkligen rekommendera en dag här.

http://www.divya.se/






Under kvällen bjöds det på champagne med jordgubbar och en fab buffé med choklad, cupcakes och osttårta! Delish :) Sen höll jag ett föredrag för de c:a 35 tjejerna där jag visade ArtDecos make-up och gick igenom teknik och trender.






En väldigt trevlig kväll med trevliga damer!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0