Fashion Icon: Marilyn Manson

Jag är mycket intresserad av stylingen inom musikbranchen, speciellt de artister som gör konceptalbum och ändrar sin stil, "re-invent", fab! En av de bästa tycker jag är Marilyn Manson. Hans olika stilar är extremt kreativa, och har allid en bra tanke bakom. Han ifrågasätter ofta olika roller, till exempel könsroller genom att vara en könlös varelse, eller politik genom att klä ut sig till en diktator eller homofobi genom ha sex med män på scenen. Jag älskar att ha kan ändra sitt utseende så radikalt med make-up och styling, jag önskar att fler artister vågar flippa ut lite mer. Det är coolt att inte bara försöka vara snygg och tradig! Jag har valt ut mina favoritlooks!








Inspirerande!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0