Aimee's fantasibröllop

Min vän Aimee är färgstark, cool och motsatsen till less-is-more! Jag vill ge henne en riktigt vacker klänning, men ingen mesig maräng. Jag har valt klänningar från Marchesa, för let's face it, allt de gör är fa-bu-lous!

Aimee's klänning:


Draperingarna kommer framhäva hennes kurvor och silver är jättefint till hennes blonda hår.

Hennes brudtärnor kommer självklart ha fantastiska klänningar, i svart, vitt och metallic. Riktiga femme fatales!




Aimee skor måste vara rockiga och coola. Hon får ett par Yves Saint Laurent stilettos!

Smyckena har jag valt från coola Tom Binns! Hon behöver inget halsband för klänningen har mycket detaljer, men hon ska ha massa armband!



Alla älskar väl rosa? Alla borde det för det är världens finaste färg! Blommorna ska självklart vara rosa!

Orkidéer och rosor i olika rosa toner, men lite lila inslag!



Festen skulle varit på något annorlunda ställe, till exempel Glyptoteket i Köpenhamn. Väldigt fint med fontäner, statyer, palmer och vackert glastak. Självklart serveras rosa champagne, ostron och en chokladfontän. I taket hänger vi upp kristallkronor!






Kommentarer
Postat av: Aimee

Wieee LOVE LOVE LOVE! fan vilka grymma klänningar!!!



tack my love du är bäst!

2010-03-30 @ 10:47:58
URL: http://prettybaby.blogg.se/
Postat av: Dyvecke

of course darling ;) anytime! puss

2010-03-30 @ 11:32:53
URL: http://dyvecke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0