Fashion Icon: Björk

En av mina största idoler har alltid varit Björk! Både hennes musik, vackra videos och hennes stil är otroligt inspirerande. Med varje ny skiva kommer en ny stil, något jag verkligen gillar. Starka koncept är sjukt coolt, och Björk hittar alltid en ny stil som går hand i hand med hennes musik. Det är något jag verkligen skulle vilja jobba mer med, styla artister!

Kolla in fina Björk!








Jag har stylat producenten och artisten Majiker (Matthew Kerr) i Paris för hans skiva "Body Piano Machine". Vi jobbade med färgerna rött, blått och grönt, som var skivans konceptfärg, till Matthews make-up. Till kläderna valde vi svart/vit, enkelt och klassiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0